Üdvözöllek!

Üdvözöllek!

Blogom főként a keresztszemes hímzésről szól, ami a legkedvesebb időtöltésem.
Ezen kívül találkozhatsz itt egyéb hímzéstechnikákkal, kötéssel és más kreatív alkotásokkal is.

2008. január 15., kedd

Tigrises kép első fázis


Beleszerettem egy négy-tagú sorozatba. Eredetileg szavanna hangulatot árasztó mintákat kerestem, mert az volt a tervem, hogy leednő lakásunkba készítek egy díszpárna sorozatot elefántos, zebrás, zsiráfos egymással is harmonizáló mintákkal.


A sors máshogy akarta: díszpárnának való mintákat nem találtam, viszont ráakadtam erre a sorozatra. Három tagja afrikai állatokat ábrázol (zebra, zsiráf és elefánt) a negyedik pedig egy ázsiai nagymacskát, a tigrist.


Annak pedig, hogy miért pont a tigrissel kezdtem, igen egyszerű oka van. A neten böngészve akadtam rá egy aukciós oldalon igen kedvező áron, rögtön meg is vettem. Alig vártam, hogy megérkezzen, és én végre nekikezdjek a nagy műnek. Akkor még úgy gondoltam, hogy párna lesz belőle, de ahogy haladtam a munkában és egyre jobban kirajzolódott a minta, rájöttem, hogy vétek lenne egy egyszerű díszpárnát készíteni belőle. Így ha elkészült jöhet a keretezés és díszítheti a lakást.


Szeretném mind a négy képet elkészíteni és arra gondoltam, hogy a nappali falát díszítem majd vele. Persze most még nappalink sincs, így majd meglátjuk, illik-e egyáltalán a majdani nappalink hangulatához képsorozatom. :-)


Következzen hát a nagy mű első fázisa:



Nincsenek megjegyzések: