Üdvözöllek!

Üdvözöllek!

Blogom főként a keresztszemes hímzésről szól, ami a legkedvesebb időtöltésem.
Ezen kívül találkozhatsz itt egyéb hímzéstechnikákkal, kötéssel és más kreatív alkotásokkal is.

2008. január 15., kedd

Beköszöntő

Kedves Látogató!

Üdvözöllek blogomban, ahol szeretném bemutatni készülő és már elkészült munkáimat.

A kézimunka számomra egyrészről tartalmas kikapcsolódást jelent egy-egy rohanó munkanap után, másrészről pedig az alkotás örömét nyújtja. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Segít megnyugtatni a felborzolt idegeket, fejleszti fantáziánkat, kézügyességünket és problémamegoldó képességünket is!

Már az idejét sem tudom, mikor vettem először varrótűt a kezembe. Édesanyám és nagyanyám is hímzett, így természetes dolognak tekintettem a varrótű és a kötőtű forgatását. Első munkáim laposhímzéssel készültek, képzelhetitek....Megtanultam kötni is, bár itt is eleinte úgy kellett levágni a szemeket a tűről, mivel azt hittem, akkor lesz szép a munka, ha jól meghúzom a fonalat.
Idővel egyre ügyesebb lettem, készítettem faliképet, terítőket, könyvjelzőket, pulóvert, mellényt.

Most hogy vége a nagy karácsonyi ajándékozásnak, az eddig félbehagyott munkákat szeretném befejezni. Ajándékként kaptam egy cicás párnakészletet, persze rögtön el kellett kezdenem hímezni azt is.

Távlati tervként kitűztem magam elé egy varrógép beszerzését, illetve a szabás-varrás tudományának elsajátítását. Nagyon tetszik a patchwork technika is, csodaszép dolgokat lehet ilyen módszerrel készíteni.

A tervem az, hogy készülő és már elkészült műveimet is felteszem ide, bemutatom a nagyközönségnek.

Jó nézelődést kívánok, egyben várom visszajelzéseiteket!

Nincsenek megjegyzések: