Üdvözöllek!

Üdvözöllek!

Blogom főként a keresztszemes hímzésről szól, ami a legkedvesebb időtöltésem.
Ezen kívül találkozhatsz itt egyéb hímzéstechnikákkal, kötéssel és más kreatív alkotásokkal is.

2008. január 18., péntek

Öcsémék karácsonyi ajándékai

Öcsém tavaly tavasszal költözött be új, különjáratú kis lakrészébe nagyiéknál. Én nagyon örülök neki, hogy így történt, mivel nagyszüleim nincsenek egyedül, Zoli tud segíteni mindenben, ha a szükség úgy hozza. Nem utolsó sorban pedig vigyáz a "makutyikra", ahogy viccesen szoktuk őket mi és és saját maguk önmagukat is emlegetni.

Szóval már a költözése idején azon törtem a fejem, mit lehetne készíteni számára, ami illeszkedne a lakás hangulatához. A nyár folyamán sikerült is rátalálnom a megfelelő képre, és ősszel már neki is kezdtem a hímzésnek, nehogy karácsonyra még csak félkész állapotban legyen. A kép készen is lett, sikerül saját kezűleg bekereteznem.


Csakhogy időközben eszembe jutott, hogy Nellinek, Zoli barátnőjének is kellene valamit készítenem. Kiválasztottam egy szép tulipántos mintát könyvjelzőnek és nagy bátran nekifogtam. Sajnos ezzel a munkával csak félig lettem készen karácsonyig. :-) Hiába, aki túl sokat akar egyszerre hímezni, az így jár...

Mostanra már befejeztem ezt a munkámat is, így kicsit megkésve, de végül is oda tudtam adni Nellinek utókarácsonyi ajándék gyanánt.



Keretezve így néz ki:


Ez pedig a könyvjelző:




2 megjegyzés:

helen írta...

Ennek a tulipános könyvjelzőnek az eredetijét (magazinba) én hímeztem :))

Jucua írta...

:-))
Sajnos éppen akkor csak panama anyagom volt itthon, ami miatt kicsit megnyúlt a minta, de azért így is szép lett szerintem. :-)