Üdvözöllek!

Üdvözöllek!

Blogom főként a keresztszemes hímzésről szól, ami a legkedvesebb időtöltésem.
Ezen kívül találkozhatsz itt egyéb hímzéstechnikákkal, kötéssel és más kreatív alkotásokkal is.

2012. január 8., vasárnap

Készen van a könyvjelző (már régen)

Kedves blogolvasó!

Tavaly január 27-én megszületett Katica lányunk, és ez az év az övé volt. :-) Most hogy már majdnem egy éves, újra kezd időm lenni saját magamra és a keresztszemezésre is.

Itt a január és én megfogadtam magamban, hogy idén befejezem a félbehagyott munkákat, amiből van egy pár, köztük egy "szupertitkos" darab is, amit majd csak akkor mutatok meg, ha elkészült. :-)

Folytatva a tavalyi bejegyzés fonalát, elsőként a pipacsos könyvjelzőt mutatom meg készen.






1 megjegyzés:

Tess írta...

Ennek nagyon jó színei vannak! Igaz, én a pirossal mindig is elfogult voltam.