Üdvözöllek!

Üdvözöllek!

Blogom főként a keresztszemes hímzésről szól, ami a legkedvesebb időtöltésem.
Ezen kívül találkozhatsz itt egyéb hímzéstechnikákkal, kötéssel és más kreatív alkotásokkal is.

2009. november 15., vasárnap

Mobiltelefon tartók

Ez a két mobiltelefontartó még tavaly készült.

A hagyományos népi motívummal készült tokot anyukám kapta. A zsinórját fonással készítettem három szál ezüst színű fonalszálból, a zsinór végére gyöngyöket fűztem.




Ezt a másikat pedig Laci kapta, mivel kedveli a cicusokat egy ilyen motívumot választottam számára.


Belülre patentot varrtam, ami, mint később kiderült kicsit átgondolatlan megoldásnak bizonyult. Így csak óvatosan lehet kivenni és betenni a telefont a tokba, nehogy megsérüljön. Legközelebb ilyen hibát biztosan nem fogok elkövetni.

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Ez a cicás nagyon tetszik.
Meg az összes hímzésed.

Jucua írta...

Köszönöm a dícséretet és elnézést, hogy csak most reagálok rá! Ezer éve nem jártam erre-:-)

A minta a Keresztszemes Magazin egyik számából való, igaz ott hűtőmágnes készült belőle.

Jucus írta...

Nagyon tetszenek ezek a mobil tokok, párom már rendelt is egyet tőlem:o)

Jucua írta...

:-) Ilyenek ezek a fiúk :-)